W.i.p. #2 / Where do we go from here?

Har kommit en bit på vägen på mitt nyaste alster. Jag gillar enkeltheten i den och färgerna. Jag har haft en lång period med bara mörka blyertsteckningar och försöker nu vidga mina vyer och blanda in lite liv.

 




Ljuvliga lördag och ledighet.
Idag blir det inte mycket "vettigt" gjort. Det är runt -20 minusgrader här och vi ska snart ta en runda på stan. Jag ska köpa en present till mamma som fyller år nästa helg och köpa lite godis till kvällens bio. Vi ska på Mission Impossible 4 och se Cruisan hänga från klippor och spränga svindyra bilar i luften. Ja, det är inte jag som har bestämt kvällens tema som ni kanske förstår. ;)

Trevlig helg på er!





(0)


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Blogg:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0